BR-Administratie

Hiervoor kunt u bij mij terecht:

===================================================

- Opstellen van een jaarrekening

Aan de hand van de door u of door mij bijgehouden administratie zal ik een balans en verlies & winst-rekening oftewel een jaarrekening opstellen. Deze jaarrekening is te gebruiken voor het invullen van uw aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting, maar ook voor uw financiers, of andere overheidsinstellingen. Bij het opstellen van de jaarrekening voer ik een uitgebreide controle toe. Alles wordt nauwkeurig vastgelegd in een dossier, zodat bij een eventuele belastingcontrole geen onduidelijkheden meer aanwezig zullen zijn. Ik adviseer u hierbij tegelijk over de diverse 'fiscaal vriendelijke' aftrekposten welke u in de jaarrekening kan opvoeren. Daarnaast voer ik margecontroles toe en beoordeel deze en zal u hieromtrent advies uitbrengen. Kortom u kunt van mij een jaarrekening verwachten die u normaal bij een accountantskantoor ook krijgt.

- Verzorgen van diverse belastingaangiften

De meest voorkomende aangiften zijn inkomstenbelasting/premie volksverzekeringen, vennootschapsbelasting. Maar ook voor uw aangifte dividendbelasting, aanvragen of wijzigen van toeslagen kunt u bij mij terecht. Een overlijdensaangifte de bekende successieaangifte of wanneer u wilt schenken en hiervoor een schenkingsaangifte verzorgd moet worden. Ik help u graag bij het invullen van dergelijke aangiften.

- Verzorgen van de administratie

Graag leg ik u uit hoe u zelf het beste uw administratie kunt bijhouden. Maar ook kunt u bij mij terecht voor het laten ordenen van uw administratie. Uw administratie wordt ingevoerd in een boekhoudprogramma, welke u extra informatie kan geven over de voortgang van uw onderneming. Uiteraard wordt met behulp van deze informatie uw aangifte omzetbelasting verzorgt en zal na afloop van het jaar een balans en verlies & winst-rekening worden opgesteld voor uw belasting aangifte. Eventuele tussentijdse rapportages zijn natuurlijk ook mogelijk.

-Opstellen diverse overeenkomsten

U kunt denken aan een leningsovereenkomst, arbeidsovereenkomst, vof-overeenkomst, managementovereenkomst enzovoort. Er zijn talloze overeenkomsten. Ik zal ze niet allemaal voor u opsommen. Informeer gerust of ik de overeenkomst die u nodig heeft voor u kan verzorgen.

- Belastingadviezen

Heeft u een probleem met de belastingdienst roosendaal waarmee ik u kan helpen of wilt u gewoon graag minder belasting betalen. Ik help u graag op een legale manier minder belasting te betalen.

- Begeleiden fiscale herstructurering van uw ondernemingen

Bent u van plan om uw onderneming(en) onder te brengen in een Besloten Vennootschap (hierna B.V.). Of wilt u juist van uw B.V. af. Ik help u graag met de begeleiding van de oprichting, verplaatsing of ontbinding van uw B.V. Uiteraard moet een en ander via de notaris geregeld worden, maar hier komt veel bij kijken en het is dan altijd prettig dat iemand u kan adviseren in de opbouw van de structuur van uw onderneming(en) zodat dit fiscaal vriendelijk gaat. Er kan helaas veel mis gaan waardoor u dit veel geld kan kosten. Ik adviseer en begeleid u graag in dit traject. Ik heb hier veel ervaring mee.

- Verzorgen van publicatiestukken, notulen AvA, dividenduitkering

Allemaal dingen die behoren bij een besloten vennootschap die helaas vaak vergeten worden, maar oh zo belangrijk zijn. Ik besteed hier aandacht aan bij het opstellen van de jaarrekening. Maar ook tussentijdse besluiten leg ik graag voor u vast in notulen.

-Overige diensten

Vraag gerust of ik u kan helpen wanneer de dienst die u zoekt hier niet staat genoemd en ik zal kijken of ik u van dienst kan zijn of dat ik u kan doorverwijzen naar een specialist op het gebied dat u nodig heeft.

© 2006-2010 www.mijn-eigen-website.nl